(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

December 11, 2014

tq for birthday wishes :)

Bismillah..

alhamdulillah.. sedang menempuh bibit kehidupan di usia 32 tahun. yes... officially 32 years already.. walau hanya angka bilang mereka, mohon ada pertambahan pengisian dalam jiwa.. insyaAllah, kita sama2 usaha ya..

8 disember 2014.

alhamdulillah...

Allah masih beri saya nikmat kehidupan.

untuk itu, blog post ini ditujukan untuk semua semua yang sudi wish saya sempena ulang tahun kelahiran saya hari tu.. ayahanda bonda saya.. suami saya... adik2... officemate via telegram group kami... anak2 penasihat akademik dan juga friendlist fb..




dan juga, terima kasih tidak terhingga utk zon-mate..sudi beli kan kek...buat celebration.. :)




may Allah always bless all of us... :) :)

No comments: