(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

July 02, 2009

tahun kursus sedunia

assalamualaikum.. waaa... lama sudah tidak menjenguk blog ku n blog2 fav ku yg lain sejak kebizian melanda..aku alhamdulillah sihat seadanya..alhamdulillah, kekuatan kudrat drNya jua.. alahai, tetiba aku rasa blurr pulak, jari jemari ni terasa segan silu nak tekan papan keyboard ni..byk benda nak share, nak diluahkan sepanjang sebulan tidak ber-blog ini... tp mungkin masih kepenatan..kesian aku.. heheh

citer pertama, pasal citer kursus..hehe thn 2009, aku cemerlang dalam menghadiri kursus, opp, jgn silap baca, cemerlang dlm menghadirkan diri aje, bukan cemerlang dalam pengisian pun.. hehe so, dgn jayanya jugak tahun 2009 ni, aku melabelkan tahun 2009, tahun kursus sedunia, n tak lupa juga boleh diselitkan sebagai thn berjalan, ala cuti2 malaysia gitu...

('',) kursus pertama:10 - 26 mei 2009, kursus instruksional dan pembangunan andragogi di IAB, genting highlands..pengisian yang baik utk diri aku dan insyaallah akan digunakan dalam bidang yg aku ceburi kini...(jgn hanget2 taik cicak udahleer), sesi berjalan pulak mana lagi, genting highlands itu sendiri, smpt dua kali naik kabel car, ngan kawan2 n my family.. haa punye la lama kursus tu, smpt juga my family dtg..

balik kursus tu, aku menyibukkan diri ngan siapkan PB pelajar, tanda paper final dan seterusnya bidang wajib aku.. siapkan masterhseet students.. huhuh haa, time busy2 pun weekend 6-7 jun tu, aku berjalan sakan lagi.. 6jun, kenduri kawin opismate, cik bakiss kat pekan, 7 jun, kenduri kawen kak rin, my housmet kat parit raja, johor.. sonotttt tgk org kawen... hehehe smpt singgah ditmpt menuntut ilmu zaman dulu2....kuittho dlm memori....

(",) kursus kedua: 8 - 9 jun 2009, kursus video shooting level 2: benda baru jugak bg aku yg cetek ilmu ni.. belajar ttg cara2 nak buat video, so kalau xde aral menegak atau melintang, 11 julai ni kami nak g buat videoshooting.. tmpt dirahsiakan dulu..heeee kami itu terdiri dr diriku yg cute ini, cik ai fang comel n cik ina naik yg manis itu..

('',) kursus ketiga: kursus yg ditunggu2 oleh semua fresh penjawat awam, kursus induksi..14 jun - 25 jun 2009.. heheh napa tetiba gelak, giler apa? sonotttt! kursus tu kat pulau pangkor, tak pnh lagi jejak kaki kat sana, tiba2 boleh smpi sana... atas dua tiket, berjalan2 sambil kursus..agenda penting jugak, makan ditanggung oleh kerajaan malaysia.. kat sini, byk kenangan ala2 sweet sour.... hmmm.... specialnya, ada si dia skali dalam kump yg sama.. se-umur hidup akan ku-ingt! moga2 kami sume lulus dgn jayanya kursus nih!! aminn..amin....

(",) kursus keempat: kursus interactive multimedia using power point, 29 jun - 1 julai 2009.. haaa, yg ni satu benda baru yg aku belajar, n aku suka!!

('',) kursus kelima:kursus sistem audio, video dan tv, 2- 3 jul, hari ni ngan esok... ade banyakk juga ilmu baru utk aku sumbat dalam kotak minda aku ni..

(",) kursus ke-enam, insyaallah, ade rezeki, minggu depan.. yg ni kursus luar anjuran KPT..travel lagi aku nampaknya, kali ni di hotel pan pasific, klia sepang.. pegi dgn sidia juga, ganti opismate.. nama kursus tu pengurusan risiko...hehe pelik kan?? aku pun xtau la, excited jugak nak pegi ni..

n insyaallah, akhir julai ni, kursus video editing pulak.. heee.. sonok2!!

kalau nak bercerita pasal apa yg aku dpt, byk jugak..tp yg penting yg boleh aku share kat sini, of course la ttg ilmu2 dalam kursus tu, kalau kursus luar, boleh jumpa kawan2 baru..n apa yg seronok jugak, tentunya soal makan.. phm2 je la, malaysia kan kayaaa dgn makanan!! hehe jgn lupa ye, doakan sumenya berjalan lancar..

kalau dihitung, aku xpenah rasa rehat yg agak pjg lagi ni.. n aku jugak dah lama xdpt balik kg jumpa family aku.. kalau sume ok, sabtu ni plan nak balik kejap balik hari... dah call my mum bgtau nak balik..risau jugak kot ade keje last minute..td pun bos kecik aku, ie. en ruslaimi dah pesan pasal masterhseet kene settle be4 15jul ni, byk lagi kena repair pas meeting jawatankuasa tu... hmmm... tgk la camana nanti.. balik dr kursus, kena prepare utk short sem.plan utk cuti berganjak lagi.. aku xsabo nak kurangkan jumlah cuti yg masih ada 27 hari tu....bila ye boleh cuti???

dah nak magrib, kena undurkan diri dulu..nanti smbung lagi dgn citer2 lain pulak...cau cin cauuu

No comments: