(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

September 22, 2015

rindu

assalam..






lama tak mencoret di sini. harap semuanya baik2 aja.

semoga urusan kalian lancar mudah2an... Aamin...



July 06, 2015

lama tak update... huuuuu

Bismillah..

uiinaaaa...lama sudah tak de update di blog.. maaf, mood menaip mmg lari ke laut... :) tp sungguh, rindu rutin menulis... rutin mencoret... 

:)

mei 2015 - jun 2015

ada kenangan sendiri.

suami outstation hampir sebulan. semangat beliau nak join latihan wataniah di kem paradise kota belud.. dan tak sangka juga, atas pertolongan Allah, saya mampu jugak jaga anak2 sendiri dlm tempoh sebulan.

sungguh aih, payah rasanya... biarpun ketika adanya suami, bukan bantuan penuh saya dpt dalam soal kerja rumah, tp percaya laah, ada nya dia tu sebagai pelengkap.... kadang kita rasa ok jer,, tp anak2 takkk... awal2 tu mmg menangis rindu abi... terigt abi... selang seminggu lebih mcm tu baru ok... itu pun aktiviti kena penuh... balik sekolah/taska petang2 wajib bawak g playground atau padang bola...main la puas2... mlm2 aktiviti dgn buke ke..panting ker.. weekend bawak pusing2... ada skali pi picnic kat pantai.. tak caya bleh picnic ber3... heheh


tengah2 sepanjang sebulan tu ada en abi ni balik kejap... sebab ada urusan di politeknik PD semenanjung... masa hari abi balik tu mmg sukaaa laa anak2... makan selera... tdo pun lena jer.. hehe

ni gambar hari abi nak masuk kem balik... 


en abi sampai jam 2 pagi dr semenanjung... dah tentu la tdo anak2 kan...bgn subuh tu terkejut abi ada... tp tak sangka kejap je laa dpt jumpanya... sbb kena masuk kem balik..

merajuk nisrin... tp xde nangis2... sbb dah bgtau awal2...

tp tetap kesian...


:)


sekarang, dah masuk julai 2015 pun... ramadhan dah masuk tengah2 bulan dah....

insyaAllah, 11 julai ni nak balik kampung.. hehehe

setahun dah tak balik ni....bukan kejap tauuuu...


tp barang2 tak pack lagi..


ni... nak preview ciket... baju raya kami... keh keh


baju raya kebenda mcm gini kan? hehehe xde laah.. ni masa dlm proses jahit... camna leh pilih warna tu? heheh sbb ada satu baju melayu en suami tak pakai lagi... saya anggap dia nak pakai la tahun ni..


baju utk saya, anak2 saya tempah dengan tailor online.. nanti saya share ye fb beliau... setakat ni, cuci mata mmg semua cantik2 design baju dia.... 

sebut psl baju raya kan, mmg menyahut seruan la..supaya berjimat... mana yg mampu... sepanjang tahun mmg takde beli baju baru atau apa2 yg baru utk melawa ni... baik utk diri sendiri atau anak2... tp bila nak raya ni, baru nak berhabis skit.. heheheh


baju kami ni pun ansuran bayarannya.... hehehe baju anak2 yg lain... dah beli masa turun kl hari tu.. sungguh, kali ni xde lagi brand fav - poney ke, mothercare ke, trudy & teddy ke, H&M ke.. xde.. semua baju biasa2... 

tp biasa2 pun rm1k jugak utk baju... cuma dah guna bajet2 bulan2 lepas... 


:)

nampak tak, erti raya pada mak2 ni, biasa2 jer.. semua milik anak2... kikikiki..

ok sehingga bertemu kembali..


tataaaa


June 04, 2015

Stok Baru Cadar Patchwork Single

Bismillah..

stok baru cadar patchwork. :)

jom tengok!


Set Cadar Patchwork Kartun 

(1 Cadar & 1 Sarung Bantal)
Harga : RM60, Pos RM8 sm, RM25 ss

Size: Single ( 180 X 200)
Technics:Patchwork
Material:100% Cotton
1 Pillow Cover (50 x 70)

cadar patchwork single

Set Cadar Patchwork Kartun 

(1 Cadar & 1 Sarung Bantal)
Harga : RM60, Pos RM8 sm, RM25 ss

Size: Single ( 180 X 200)
Technics:Patchwork
Material:100% Cotton
1 Pillow Cover (50 x 70)

cadar patchwork single

Set Cadar Patchwork Kartun 

(1 Cadar & 1 Sarung Bantal)
Harga : RM60, Pos RM8 sm, RM25 ss

Size: Single ( 180 X 200)
Technics:Patchwork
Material:100% Cotton
1 Pillow Cover (50 x 70)

cadar patchwork single

Set Cadar Patchwork Kartun 

(1 Cadar & 1 Sarung Bantal)
Harga : RM60, Pos RM8 sm, RM25 ss

Size: Single ( 180 X 200)
Technics:Patchwork
Material:100% Cotton
1 Pillow Cover (50 x 70)

cadar patchwork single

Set Cadar Patchwork Kartun 

(1 Cadar & 1 Sarung Bantal)
Harga : RM60, Pos RM8 sm, RM25 ss

Size: Single ( 180 X 200)
Technics:Patchwork
Material:100% Cotton
1 Pillow Cover (50 x 70)

cadar patchwork single

Set Cadar Patchwork Kartun 

(1 Cadar & 1 Sarung Bantal)
Harga : RM60, Pos RM8 sm, RM25 ss

Size: Single ( 180 X 200)
Technics:Patchwork
Material:100% Cotton
1 Pillow Cover (50 x 70)

cadar patchwork single
Set Cadar Patchwork Kartun 

(1 Cadar & 1 Sarung Bantal)
Harga : RM60, Pos RM8 sm, RM25 ss

Size: Single ( 180 X 200)
Technics:Patchwork
Material:100% Cotton
1 Pillow Cover (50 x 70)

cadar patchwork single

Set Cadar Patchwork Kartun 

(1 Cadar & 1 Sarung Bantal)
Harga : RM60, Pos RM8 sm, RM25 ss

Size: Single ( 180 X 200)
Technics:Patchwork
Material:100% Cotton
1 Pillow Cover (50 x 70)

cadar patchwork single

Set Cadar Patchwork Kartun 

(1 Cadar & 1 Sarung Bantal)
Harga : RM60, Pos RM8 sm, RM25 ss

Size: Single ( 180 X 200)
Technics:Patchwork
Material:100% Cotton
1 Pillow Cover (50 x 70)

cadar patchwork single

Set Cadar Patchwork Kartun 

(1 Cadar & 1 Sarung Bantal)
Harga : RM60, Pos RM8 sm, RM25 ss

Size: Single ( 180 X 200)
Technics:Patchwork
Material:100% Cotton
1 Pillow Cover (50 x 70)

cadar patchwork single

Set Cadar Patchwork Kartun 

(1 Cadar & 1 Sarung Bantal)
Harga : RM60, Pos RM8 sm, RM25 ss

Size: Single ( 180 X 200)
Technics:Patchwork
Material:100% Cotton
1 Pillow Cover (50 x 70)

cadar patchwork single

Set Cadar Patchwork Kartun 

(1 Cadar & 1 Sarung Bantal)
Harga : RM60, Pos RM8 sm, RM25 ss

Size: Single ( 180 X 200)
Technics:Patchwork
Material:100% Cotton
1 Pillow Cover (50 x 70)

cadar patchwork single

Set Cadar Patchwork Kartun 

(1 Cadar & 1 Sarung Bantal)
Harga : RM60, Pos RM8 sm, RM25 ss

Size: Single ( 180 X 200)
Technics:Patchwork
Material:100% Cotton
1 Pillow Cover (50 x 70)

cadar patchwork single

Set Cadar Patchwork Kartun 

(1 Cadar & 1 Sarung Bantal)
Harga : RM60, Pos RM8 sm, RM25 ss

Size: Single ( 180 X 200)
Technics:Patchwork
Material:100% Cotton
1 Pillow Cover (50 x 70)

cadar patchwork single

Set Cadar Patchwork Kartun 

(1 Cadar & 1 Sarung Bantal)
Harga : RM60, Pos RM8 sm, RM25 ss

Size: Single ( 180 X 200)
Technics:Patchwork
Material:100% Cotton
1 Pillow Cover (50 x 70)

andaikata berminat.. boleh drop komen di post ini..

atau sms/whatsapp/telegram saya di talian 0127934510

terima kasih.

throwback hari bersalin



Bismillah..

lately fikiran asyik mengenang hari kelahiran 2 orang puteri tercinta.

Nisrin Zhafrah, 31 disember 2010, 10.37pm, hospital MUIP, kuantan.

make it short, 31hb tu adalah hari ke7 overdue (hari tambahan melepasi tarikh sepatutnya dia keluar), pagi lepas breakfast di warung ceri, serah diri ke hosp... 
tapi kan.. faham2 je la, kalau dah everdue, xde show paper, mesti la kena induce.. huhuhu sakitttttttt yang tak terhingga lahhhhh...


:)


full story KLIK SINI

Nurin Zahra Iffah, 20 januari 2013, 9.15pm, hospital yang sama dengan kakak nisrin.

at 38weeks, dah ada tanda kontraksi yang sedikit kuat.. saya lebih enjoy setiap detik2 hari nak bersalin adik nurin berbanding kakak nisrin... suami pun masih kat kk masa tu... rasa mcm amazing sgt... tak sakit sekuat nisrin, tp bukaan jalan tetap ada.. pada saya lebih natural... sakit yang badan mampu tanggung.

:)

full story KLIK SINI

2 anak, dua pengalaman..

next? tak tau... 

kita doakan yang terbaik.. :)

May 12, 2015

Jom Masak - Ikan Masak Asam

Bismillah..

dah lamaaaa tak kongsi2 resepi.. kali ni nk tampal resepi lah... baru nak cuba ni.. opismate kata sedap..


IKAN MASAK ASAM YANG SEDAP

tudiaaa


heheheh


kita ambik dari link SINI



gambar dari link tu..

bahan-bahan
tak nak masuk sos tiram pun ok..


cara-cara masak:

jom kita cuba 



feedback:



jom la kita cuba ye

heheh

May 11, 2015

CASUAL WEAR

Bismillah..

stok baju casual wear.. cantik2 nii..



casual wear

GW Casual Wear 1

Size 
100(2-3Y) 
110(3-4Y) 
120(4-5Y)
140(6-7Y)
95(1-2Y)

RM28
pos rm7 sem/rm10 ss

casual wear

GW Casual Wear 2

Size 
100(2-3Y) 
110(3-4Y) 
120(4-5Y)
140(6-7Y)
95(1-2Y)

RM28
pos rm7 sem/rm10 ss

casual wear

GW Casual Wear 3

Size 
100(2-3Y) 
110(3-4Y) 
120(4-5Y)
130(5-6Y)
140(6-7Y)
95(1-2Y)

RM28
pos RM7 sem/RM10 ss



casual wear

GW Casual Wear 4

Size 
110(3-4Y) 
130(5-6Y) 
140(6-7Y) 
95(1-2Y)

RM28
pos RM7 sem/ RM10 ss



casual wear

GW Casual Wear 5

Size 
110(3-4Y) 
130(5-6Y) 
140(6-7Y)
95(1-2Y)

RM28
POS RM7 sem/RM10 ss

casual wear

GW Casual Wear

Size 
100(2-3Y) 
110(3-4Y) 
120(4-5Y)
130(5-6Y)
140(6-7Y)
95(1-2Y)

RM28
POS RM7 sem/RM10 ss

casual wear

J2 Kid Frozen Casual Wear (Small Cutting)

Size 
2Y 
3Y 
4Y
5Y
6Y
7Y

RM28
POS RM7 sem/RM10 ss


berminat?

boleh emel saya di dalia_najiha@yahoo.com

atau

speedy reply di talian

0127934510 - sms/whatspp/telegram


tQ for drop by here. 


May 09, 2015

PRE ORDER SET MICKEY YANG COMEL-COMEL

Bismillah.. 

set baju baru.. :)

baju set mickey

 PRE ORDER MICKEY SET FOR BOY

PREODER 2WEEKS

SIZE 1Y 2Y 3Y 4Y 5Y 

RM47 SM
ADD RM10 SS

TOP + PANTS
DEPO 50% FROM PRICE
baju set mickey

PRE ORDER MICKEY SET FOR BOY

PREODER 2WEEKS

SIZE 1Y 2Y 3Y 4Y 5Y 

RM47 SM
ADD RM10 SS

TOP + PANTS
DEPO 50% FROM PRICE

baju set mickey

baju set mickey

baju set mickey

baju set mickey

PRE ORDER MICKEY SET FOR GIRL

PREODER 2WEEKS

SIZE 1Y 2Y 3Y 4Y 5Y 

RM47 SM
ADD RM10 SS

TOP + PANTS
DEPO 50% FROM PRICE


baju set mickey

baju set mickey

baju set mickey

PREODER 2WEEKS

SIZE 2Y 3Y 4Y 5Y

RM47 SM
ADD RM10 SS
TOP + PANTS
DEPO 50% FROM PRICE


baju set mickey

PREODER 2WEEKS

SIZE 2Y 3Y 4Y 5Y 6Y 

RM47 SM
ADD RM10 SS

TOP + SKIRT
DEPO 50% FROM PRICE

baju set mickey

PREODER 2WEEKS

SIZE 2Y-7Y

RM47 SM
ADD RM10 SS
TOP + JEANS

DEPO 50% FROM PRICE

nak tengok pic satu2 yg lebih jelas?


KLIK SINI YAAA   link kepada page saya.


bole sms/whatsapp/telegram saya di talian 0127934510

TQ